SSブログ

Why am I having a whip? [道具]

IMG_0602.JPG

When I traveled to Rome with my co-workers at that time. We were importuned to buy souvenirs from a seller while walking from the exit of the Colosseum to the front of the street.
And to crown all, he joined in an our memorial photo.
I made up my mind to buy his souvenir because I admitted his effort.
But he had only whips.
I bought one of them and asked him, "Can I use it to you?". He walked away with a smile.

A person who is whipped is now wanted.


私がその当時の同僚とローマへ旅行した時、私たちはコロッセウムの出口から正面の通りへ歩く間に一人の土産物屋から記念品を買うよう、うるさくねだられました。
また、あげくの果てに、彼は私たちの記念写真に入ってきました。
私は彼の努力を認めたので、彼の記念品を買う決心をしました。
しかし、彼は鞭だけしか持っていませんでした。
私はそれらのうちの1つを買い、彼に尋ねました、「私はあなたにそれを使用してもよいですか?」
彼は微笑ながら去っていきました。

むち打たれる人は今求められます。
nice!(4)  コメント(5) 
共通テーマ:旅行

nice! 4

コメント 5

lina

A whip.

How naughty and kinky. ;p
by lina (2012-06-04 13:20) 

ヨンタロー♀

If I have a whip I use it for some executives of an electric power company and someone who is ...

by ヨンタロー♀ (2012-06-05 20:09) 

bird

★こんにちは lina-san!
Indeed, it's a useless item for me. XD

★こんにちは ヨンタロー♀さん!
I know, I know, わかりますホントに… 最後の以外は ^^;
by bird (2012-06-06 09:27) 

noriho-

ムチ打たれてみてもいいかも、と....
by noriho- (2012-06-11 00:43) 

bird

★こんにちは noriho-さん
ほ、本当によろしいのですね? おほほほほ…
by bird (2012-06-11 09:11) 

この広告は前回の更新から一定期間経過したブログに表示されています。更新すると自動で解除されます。